Debata z Okazji Światowego Dnia Konsumenta, 16.03.2016 r.

Relacja pomiędzy ustawą o prawach konsumenta a prawem telekomunikacyjnym tematem spotkania w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów w dniu 16 marca 2016 r.

 

O tym, jak zmieniło się oblicze marketingu bezpośredniego w związku z obowiązującymi od ponad roku nowymi przepisami konsumenckimi, dyskutowano podczas Debaty zorganizowanej z okazji Światowego Dnia Konsumenta pt. „Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych oraz e-commerce”.

W dyskusji skupiano się głównie wokół zagadnień związanych z pozycją konsumentów na rynku usług świadczonych przez przedsiębiorców, w szczególności w kwestii zapewnienia wysokiego poziomu ochrony ich praw.

Podczas tego spotkania Pani Monika Krasińska, Dyrektor Departamentu Orzecznictwa, Legislacji i Skarg Biura GIODO podzieliła się opinią na temat powiązania aktów prawnych regulujących obszar komunikacji marketingowej oraz prawidłowego uzyskiwania zgody na przesyłanie informacji handlowej.

Organizatorem Debaty, w której uczestniczyli przedstawiciele instytucji publicznych, podmiotów telekomunikacyjnych i e-commerce oraz izb zrzeszających, a także organizacji konsumenckich, prawników, pracowników naukowych i dziennikarzy, był Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

2018-07-11 Metadane artykułu
Podmiot udostępniający: Departament Edukacji Społecznej i Współpracy Międzynarodowej Biura GIODO
Wytworzył informację: Urszula Góral 2016-03-17
Wprowadził‚ informację: Grzegorz Cześnik 2018-07-11 08:07:09
Ostatnio modyfikował: Grzegorz Cześnik 2018-07-11 08:51:33