referent/referent prawny/specjalista w Departamencie Kar i Egzekucji

Urząd Ochrony Danych Osobowych

poszukuje kandydatów na stanowisko: referent/referent prawny/specjalista

w Departamencie Kar i Egzekucji

oferujemy umowę o pracę.

Miejsce pracy -Warszawa

Nr ogłoszenia UODO-DKE.110.2.2025

Główne obowiązki:

  1. Prowadzenie postępowań sprawdzających wykonanie nakazów decyzji administracyjnych Prezesa UODO.
  2. Prowadzenie postepowań administracyjnych w przedmiocie nakładania administracyjnych kar pieniężnych w związku z brakiem współpracy z Prezesem UODO oraz niezapewnieniem Prezesowi UODO dostępu, nieprzestrzeganiem nakazów decyzji Prezesa UODO.
  3. Przeprowadzanie kontroli w związku z wykonywaniem ww. zadań.
  4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  5. Opracowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism procesowych w toku prowadzonych postępowań
  6. Uczestnictwo w pracach podgrup eksperckich EROD.

Wymagania niezbędne:

  • referenta – status studenta ostatniego roku studiów wyższych magisterskich na kierunku prawo lub administracja,
  • referent prawny – ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja,
  • specjalisty – ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja oraz przynajmniej roczny staż pracy udokumentowany świadectwem pracy.

Inne wymagania niezbędne:

  • znajomość procedury administracyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • znajomość obsługi komputera w środowisku Windows.
  • osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśl urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Pracownikiem urzędu państwowego nie może być osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Wymagania pożądane:

  • znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych,
  • wiedza z zakresu postępowania egzekucyjnego w administracji,
  • umiejętność planowania i dobra organizacja pracy własnej.

Mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu postepowań administracyjnych i/lub egzekucyjnych,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  •  znajomość języka angielskiego na poziomie C1 lub wyższym.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, pierwsza umowa na czas określony  - 3 miesiące, z możliwością zawarcia kolejnej umowy na czas nieokreślony,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy), nagrody jubileuszowe,
  • możliwość uzyskania nagród okresowych za wyniki i osiągnięcia,
  • możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej dla siebie i rodziny,
  • dofinansowanie do okularów do pracy przy monitorze ekranowym,
  • dogodna lokalizacja Urzędu, na ul. Moniuszki 1A, blisko stacji metra Warszawa – Świętokrzyska,
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • możliwość pracy w systemie hybrydowym.
  •  Pakiet socjalny:
  • dofinansowanie do  sportu i kultury,
  • dofinansowanie do wypoczynku  pracowników i ich dzieci,
  • karty fitness (Benefit) dla pracpwnika oraz możliwośc zakupu karty dla osoby towarzszącej oraz dzieci,
  • pożyczka na cele mieszkaniowe (np. remont mieszkania) z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych z atrakcyjnym oprocentowaniem.

Wymagane dokumenty:

  1. informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona)  i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do  korespondencji),  wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg  dotychczasowego  zatrudnienia,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie w zakresie niezbędnym do aplikowania  na  wybrane stanowisko,
  3. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia w zakresie niezbędnym  do aplikowania na wybrane stanowisko, (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.),
  4. oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  5. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO,  proszę  o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy.
  •  Oświadczenie, o którym mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji 5)  może być sformułowane w następujący sposób (załącznik nr 1 do ogłoszenia):
  •  Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy.

 Tak wyrażoną zgodę, może Pan/Pani cofnąć w dowolnym momencie, kontaktując się listownie na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych lub elektronicznie na adres: rekrutacja@uodo.gov.pl .

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie  ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na  podstawie zgody  przed jej cofnięciem.

               

 

.......................................................                                                 ………………………………………………….

miejscowość i data                                                                                                               Podpis kandydata do pracy

Oferty  złożone lub nadesłane po terminie oraz oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. 

Sposób składania dokumentów:

1)   dokumenty z numerem oferty  UODO-DKE.110.2.2025,  należy składać:

  • osobiście w siedzibie Urzędu Ochrony Danych Osobowych Warszawa, ul. St. Moniuszki 1A,
  • drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@uodo.gov.pl lub
  • przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. St. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa,

2)  termin składania ofert: 13 sierpnia 2025 r. 

  • W przypadku wysyłania pocztą decyduje data  stempla pocztowego, a w przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia  dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • CV zawierające dane o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks  pracy, oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  • do składania dokumentów zapraszamy osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych  dokumentów,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  • osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji, z wyłączeniem ofert osób, które wyraziły zgodę na ich wykorzystanie, w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 6 miesięcy. 
  • złożonych dokumentów nie zwracamy,

Informacje dodatkowe:

  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej, wyniósł powyżej 6 %,
  • wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 5310374.

Proces rekrutacji:

  • weryfikacja dokumentów aplikacyjnych,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Warunki pracy:

  • miejsce wykonywania pracy: Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie,
  • praca wykonywana na podstawie umowy o pracę , w wymiarze pełnego etatu,
  • praca z monitorem ekranowy w wymiarze  7,5 godziny dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego,
  • praca w pozycji wymuszonej,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

 Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w UODO

1. Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Ochrony  Danych Osobowych, ul. St. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa, jako pracodawca, za którego czynności  z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

2. Inspektor ochrony danych

Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Prezesa UODO inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:

  •  Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. St. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa;
  • e-mail: iod@uodo.gov.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania

  • Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
  • Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.  
  • Urząd Ochrony Danych Osobowych będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi UODO zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych   wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych

  • Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
  • W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla  celów  przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. St. Moniuszki 1A,  00-014 Warszawa).

7. Informacja o wymogu podania danych

  • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest  niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1]Art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy  (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w  sprawie dokumentacji pracowniczej;

[2]Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO).  W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

Podmiot udostępniający: Dział Kadr
Wytworzył informację:
user Dorota Choynowska
date 2025-07-11
Wprowadził informację:
user Małgorzata Jędrychowska
date 2025-07-11 09:07:54
Ostatnio modyfikował:
user Małgorzata Jędrychowska
date 2025-07-11 10:15:42